Auteur Topic: Rondreis Suriname  (gelezen 625 keer)

Offline Ton Kompier

• Administrator
  • Hero Member
  • Geslacht: Man
  • Akimotos
Re: Rondreis Suriname
« Reactie #10 Gepost op: ma/ 3/aug/2015 : 22 : 30 »
Op die foto van die 3 vissen, wij noemde ze strontbaggers omdat ze veel in de monding van de rivieren zwemmen zien we die gevaarlijke rug vin/pen
De pen hol is en gif spuit als men erop trapt.
Heel mooie rondreis maken deze personen.
Ton

De zee is groot en ik ben niets.

Offline Jan Prins van Wijngaarden

• Hero Member
« Reactie #11 Gepost op: ma/ 3/aug/2015 : 22 : 57 »
Misschien hoort  dit ergens anders thuis, maar bij het zien van het logo Parbo Bier moest ik meteen aan het volgende denken.

Een zekere hofmeester ( naam bij mij en misschien ook bij u bekend) was zo zeer begaan met de havenautoriteiten, dat daar dozen en dozen Heineken bier naar toe gingen.
Als tegenprestatie ontving hij (wij)  dozen en dozen "PARBO BIER". Hoewel ik niet echt een Heineken fan ben, was het verschil  in smaak tussen Heineken en Parbo toch wel degelijk te merken en te proeven.

Vriendelijke groet,

Jan  :smiley_star:

Offline Hubertus

• Hero Member
« Reactie #12 Gepost op: di/ 4/aug/2015 : 13 : 59 »
Mooie natuurfoto,s zitten erbij van Suriname. Die dame die bij die kippen en eieren zit heeft een behoorlijke "biggie goh " maar daat houden veel
Surinaamse mannen wel van .
                                                                                                           Hub in een bloedheet Birzebugia (Eigenlijk TE!!! voor een blanke mens.

Offline Schoel

• Jr. Member
« Reactie #13 Gepost op: di/ 4/aug/2015 : 19 : 06 »
Ik zie de Gieren nu in de boom zitten, vroeger zaten ze op het dak van het bejaardenhuis op rij. Het huis stond meen ik aan het eind van de Gemenelandseweg en was toen al oud, zal nu wel weg zijn. Wij hadden er zo onze gedachten bij als we ze zaten zitten indertijd   Bas