Author Topic: Re: MARITIEME VAARDAGEN/STORTEMELK  (Read 10466 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Ton Kompier †

• Administrator
  • Hero Member
  • Akimotos
Re: Re: POLLUX
« Reply #30 on: Tue/14/Mar/2017 : 00 : 07 »
Helaas nog zonder mij, want weet nu nog niet wanneer de 2e operatie gebeurd en dat gaat toch voor, maar genieten jullie hier maar van. Hoop dat er nog een paar aanmonsteren want voor de prijs hoef het niet te laten.

Ton
Ton

De zee is groot en ik ben niets.

Offline Willem Visser

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #31 on: Tue/14/Mar/2017 : 00 : 26 »
Leuk Wil dat je er ook bij bent en Ton, jij moet nog effe geduld hebben, maar gaan we er wel van uit dat je er de volgende keer er wel bij bent.
« Last Edit: Tue/14/Mar/2017 : 11 : 29 by Willem Visser »
GR. WILLEM V. / OLD SAILORS NEVER DIE

Offline Willem Visser

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #32 on: Tue/14/Mar/2017 : 11 : 33 »
Beste Kroonvaarders,

Het is alweer een enige tijd geleden dat wij een reunie georganiseerd hebben en het zou leuk zijn als wij elkaar weer eens konden treffen.
Deze mogelijkheid word ons geboden door de "Vrienden van de Pollux" en met name door de heren Kees van Huisstede, Willem Verdonk en Gerard Siteur.
Ook wil ik Rob Aarnoudse van "Rederij het IJ" benoemen  voor het beschikbaar stellen van zijn schip het "ms Stortemelk"
De eerder genoemde 3 heren zijn 24 uur per week aan boord van het "ms Stortemelk" om het onderhoud te plegen.
Daarvoor krijgen zij hun loon uitbetaald in "vaaruren" en maken zij het voor ons mogelijk om ons allen een onvergetelijke dag te laten beleven
Dus laten wij deze bikkels niet in de steek laten en kom zaterdag 22 april naar de 1e Maritieme vaardag.
Uiteraard mag je ook een introduce(s) meenemen, maar wees er snel bij "Vol is Vol"
Boeken is ook gelijk betalen en laat op deze pagina weten of je ook komt, leuk om te weten voor de Kroonvaarders onder ons

De volgende personen hebben zich reeds opgegeven, wie volgt???

Willem en Anneke Visser
Gerrit Hofmeijer en buurman
Wim Kuster
Wil van Halteren
« Last Edit: Sat/18/Mar/2017 : 15 : 54 by Willem Visser »

Offline pdroozing

• Newbie
« Reply #33 on: Tue/14/Mar/2017 : 15 : 20 »

Mooi mannen dat jullie allemaal mee komen voor de reis met de Stortemelk

Offline Hubertus

• Hero Member
« Reply #34 on: Wed/15/Mar/2017 : 12 : 46 »
Ik kan er helaas niet bij zijn Piet want de aankomst tijden van Ryan vliegtuigen zijn rond 10.30 uur op zaterdag dus dat red ik niet op tijd bij de afvaart te zijn. ik zie zomogeljk wel naar sail Den Helder te gaan in Juni want rond die tijd ben ik reeds geboekt voor een vlucht Nederland en al is
Ryanair redelijk geprijst bij tijdig boeken, ook ik heb grenzen in fin-mogelijkheden. Volgende keer stort ik mij hopelijk wel in 't "Stortemelk" vertier.

Vrg........Hub in bewolkt Birzebugia

Offline Willem Visser

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #35 on: Wed/15/Mar/2017 : 18 : 10 »
Stem vandaag nog op de 'Maritieme Vaardag' en zeg 'Ja, ik ga mee'. Doe het voor dat het te laat is, want je hebt nog maar 20 dagen de tijd om je aan te melden en Vol=Vol

Offline KeesvH

• Jr. Member
« Reply #36 on: Thu/16/Mar/2017 : 21 : 54 »
Dat is heel erg jammer Hub, we zullen je missen :drinking01:
                      Groet,
                                   Kees

Offline Hubertus

• Hero Member
« Reply #37 on: Fri/17/Mar/2017 : 16 : 21 »
Komt goe Kees want we komen elkaar (inshalla) heus nog wel tegen .....Vrg uit nu warmer en zonnig Birzi      Hub

Offline KeesvH

• Jr. Member
« Reply #38 on: Tue/21/Mar/2017 : 11 : 38 »
Beste Maritieme Vrienden,

Het ziet er naar uit dat de inschrijving mogelijkheden aankomend weekend gaat stoppen inzake de vaartocht met de Stortemelk 22 april - de aanmeldingen zijn inmiddels de 100 al
gepasseerd, het moment van "Vol is Vol" komt nader !!!!!!!

Na betaling dient men zich aan te melden bij Willem Verdonk, die je dan op de monsterrol bij schrijft - voorschrift havendienst, aantal personen + namen aan boord met varen -  mail naar Willem Verdonk verdonk.willem.vito@gmail.com zodat de organisatie vlot kan verlopen bij het inschepen 22 april.

Ook gisteren zijn we druk in de weer geweest met 7 man aan het onderhoud op de schepen van "Rederij het IJ"
Toch kunnen wij met elkaar nog wel wat mensen gebruiken, die zo af en toe eens willen komen helpen met het een en ander.
Het bekende motto luid "Vele handen maken licht werk".
Mocht u een handje willen komen helpen, mail dan naar Willem Verdonk verdonk.willem.vito@gmail.com of Kees van Huisstede naporra1731.voc@upcmail.nl

groet, Kees van Huisstede :smilie_animal_dog:

« Last Edit: Tue/21/Mar/2017 : 20 : 49 by Willem Visser »

Offline Willem Visser

• Administrator
  • Hero Member
« Reply #39 on: Mon/27/Mar/2017 : 20 : 46 »
KLIK OP DE LINK VOOR INFO OVER >>>>>>>>>>>>  Rederij het IJ

Ook vandaag waren Willem Verdonk en Kees van Huisstede druk bezig met het onderhoud van de Stortemelk en de Independent3.
Mocht u hen een handje willen helpen, alle hulp is welkom en zullen zij U met open armen ontvangen.
Mocht U geïnteresseerd zijn, dan  kunt U deze 2 heren een berichtje sturen en zullen zij U graag uitleg geven over het hoe of wat.
Willem Verdonk verdonk.willem.vito@gmail.com of Kees van Huisstede naporra1731.voc@upcmail.nl